Sunday, October 16, 2016

Handel Options Cftc

VRYSTELLING: pr7166-15 CFTC toestemming vir geskeduleerde Rule om die handel Opsie Vrystelling deur die vermindering van Sekere verslag en Rekordhouding Vereistes vir eindgebruikers Washington, DC Die Amerikaanse Commodity Futures Trading Commission (Kommissie) vandag vir openbare kommentaar goedgekeur is 'n voorgestelde Rule dat verslagdoening sal verminder Wysig en rekordhouding vereistes vir handel opsie teenpartye wat nie omruil handelaars of groot deelnemers ruil (Nie SD / MSPs), insluitend kommersiële eindgebruikers wat transaksies in die handel opsies in verband met hul besighede is. Die eenparige stemming is uitgevoer deur middel van punt vir punt. Die voorgestelde Rule sal oop wees vir publieke kommentaar vir 30 dae na die publikasie in die Federal Register wees. Met betrekking tot verslagdoening, die Kommissie van voorneme is om die vorm in te jaarlikse vereiste kennisgewing verslagdoening te skakel vir anders ongerapporteerde handel opsies in regulasie 32.3 Kommissie (b). In plaas daarvan, 'n Nie-SD / MSP sal net nodig om kennis aan die Afdeling Kommissies van Mark Oorsig (DMO) binne 30 dae voorsien na die aangaan van handel opsies (of berig of ongerapporteerde) wat 'n totaal veronderstelde waarde van meer as 1 miljard in het enige kalenderjaar of, in die alternatief, 'n Nie-SD / MSP sal kennis gee per e-pos aan DMO dat dit redelik verwag in die handel opsies te tree, hetsy berig of aangemeld word nie, met 'n totale veronderstelde waarde van meer as 1 miljard in enige kalender jaar. Daarbenewens het die Kommissie stel voor dat Nie-SD / MSPs sal onder geen omstandighede onderhewig aan deel 45 verslagdoening vereistes in verband met hulle handel opsies. Met betrekking tot deel 45 rekordhouding vir handel opsies, Nie-SD / MSPs sou net nodig het om te voldoen aan die toepaslike bepalings in 45.2, met die voorbehoud dat 'n Nie-SD / MSP nodig sou wees om 'n wettige entiteit identifiseerder (LEI) op grond van 45,6 verkry en bied so 'LEI sy SD / MSP teenparty. Daarbenewens het die Kommissie is van voorneme om te wysig Verordening 32.3 (c) om die verwysing na die nou-ontruim deel 151 posisie perke vereistes te skakel. Laaste opgedateer op: April 30, 2015 Sien ook: CFTCs verbintenis tot die regering Media Contacts Open in Kantoor van die Public Affairs Press Room E SubscriptionsServer Fout in / Aansoek. 'N potensieel gevaarlike Request. Path waarde is bespeur van die kliënt (). Beskrywing: 'n verwerkte uitsondering plaasgevind het tydens die uitvoering van die huidige web versoek. Gaan asseblief die stapel spoor vir meer inligting oor die fout en waar dit sy oorsprong in die kode. Uitsondering Besonderhede: System. Web. HttpException: 'n potensieel gevaarlike Request. Path waarde is van die kliënt waargeneem (). 'N verwerkte uitsondering is tydens die uitvoering van die huidige web versoek gegenereer. Inligting met betrekking tot die oorsprong en plek van die uitsondering geïdentifiseer kan word met behulp van die uitsondering stapelspoor below. CFTC Stel te handel Opsie verslagdoeningsvereistes vir Kommersiële End-gebruikers Verminder Handel opsies word fisies gevestig oor-die-toonbank-opsies op die meeste lewer kommoditeite (bv. landbou, energie, of metale) waar die koper is 'n produsent, verwerker, kommersiële gebruiker of handelaar van die kommoditeit onderliggende die opsie. 1 op 30 April 2015, die Commodity Futures Trading Commission (CFTC) voorgestelde reëls te handel opsie verslagdoening vereistes vir kommersiële teenpartye wat nie omruil handelaars of groot deelnemers ruil (eindgebruikers) is verminder. 2 Die voorstel vergroot die nie-optrede verligting wat deur die CFTCrsquos Afdeling mark Oorsigkomitee (DMO) in 2013, wat die eind-gebruikers voorsien van 'n alternatief vir die nakoming van die CFTCrsquos Deel 45 Swap Data Repository (SDR) verslagdoening vereistes. 3 Die tydperk vir kommentaar oor die voorstel sal 30 dae te sluit nadat die voorstel is gepubliseer in die Federal Register. Onder die voorstel, sou eindgebruikers nie meer nodig is om te voldoen aan CFTC Deel 45 verslagdoeningsvereistes of maak die jaarlikse vorm na die indiening van met betrekking tot handel opsies. Inteendeel, sou eindgebruikers slegs wat nodig is om 'n e-pos kennisgewing indien om DMO binne 30 kalender dae van die aangaan van handel opsies met 'n totale veronderstelde waarde van meer as 1 miljard in enige kalenderjaar (of nie aangemeld is om 'n SDR). Alternatiewelik kan 'n eindgebruiker die e-pos kennisgewing te gee aan DMO voor die aangaan van 'n bedryf opsies as die eindgebruiker redelik verwag om die 1000000000 drumpel oortree in enige kalenderjaar. 1 Die CFTC beskryf 'n handel opsie as ldquogenerally n kommoditeit opsie gekoop deur 'n kommersiële party wat, op oefening, lei tot die verkoop van 'n fisiese kommoditeit vir onmiddellike (spot) of uitgestel (vorentoe) verskeping of delivery. rdquo Sien CFTC vorm na en CFTC Reël 32.3 (a). Hierdie memorandum word voorsien deur Skadden, Arps, Slate, Meagher amp Flom LLP en sy affiliasies vir opvoedkundige en inligting doeleindes en is nie bedoel en moet nie beskou word as regsadvies. Hierdie memorandum word beskou as reklame onder die toepaslike staat wette. Hier is meer oor die praktyke involvedCFTC Skakel Eindgebruiker-Handel Opsie verslagdoeningsvereistes en adresse Toepaslikheid van posisie beperkings Die Commodity Futures Trading Commission (CFTC of Kommissie) 'n finale reël effektiewe 21 Maart 2016, 1 dat die verslagdoening en rekordhouding vereistes onder die skakel aangeneem CFTCrsquos bestaande handel opsie vrystelling vir teenpartye wat nie omruil handelaars (SA's) of groot deelnemers ruil (MSPs) is (hierdie nie-SD / MSP teenpartye word na verwys as ldquocommercial einde usersrdquo hierin). 2 In 2012, die Kommissie bepaal dat sekere opsies op fisiese kommoditeite was swaps, maar dit vrygestel kwalifiserende handel opsie transaksies van die meeste ruil vereistes in die Commodity Exchange Act en CFTC regulasies. 3 Maar handel opsies gebly onderhewig aan die CFTCrsquos Deel 45 rekordhouding en verslagdoening reëls, onderhewig aan 'n uitsondering van die verslagdoening vereistes waar nie teenparty tot 'n handel opsie het nodig is om 'n ander soort ruil onder Deel 45 rapporteer tydens die vorige 12- maande tydperk. 4 In plaas daarvan, die teenpartye is toegelaat om jaarliks ​​'n lêer met die CFTC vorm na. In 2013, CFTC personeel uitgereik 'n no-aksie brief wat die opsie van die indiening van vorm na in plaas van die nakoming van Deel 45 verslagdoening vereistes vir kommersiële eindgebruiker teenpartye, ongeag of 'n teenparty het nodig is om 'n nontrade opsie ruil rapporteer effektief uitgebrei ingevolge Deel 45 gedurende die vorige tydperk van 12 maande. 5 Die finale reël brei uit op die verligting in die CFTCrsquos 2013 no-aksie brief deur die uitskakeling van heeltemal die vereiste vir kommersiële eindgebruikers te handel opsies te rapporteer, of op vorm na of in ooreenstemming met Deel 45. 6 Kommersiële eindgebruikers ook geen meer nodig om te voldoen aan Deel 45 rekordhouding vereistes in verband met handel opsie aktiwiteite, behalwe dat 'n kommersiële eindgebruiker beoefening van handel opsies met 'n SD of MSP moet voortgaan om te verkry en 'n wetlike entiteit identifiseerder om die SD of MSP. 7 Die finale reël gaan ook voort om alle handel opsie teenpartye groot handelaar verslagdoening verpligtinge en die CFTCrsquos bepalings anti-bedrog onderwerp, insluitend kommersiële eindgebruikers, om CFTC swaps. 8 Dit is opmerklik dat in reaksie op vrae oor die vraag of die CFTC sy hangende posisie perke voorstel om opsies handel in die toekoms sal kan toepas, die Kommissie ldquothat federale spekulatiewe posisie perke gestel moet nie van toepassing op optionsrdquo handel en dat die Kommissie van voorneme is om die saak in die aanspreek konteks van die hangende voorstel. 9 Net so, die finale reël verwyder 'n bepaling van die bestaande handel opsie vrystelling wat handel opsies sou onderwerp aan die CFTCrsquos Deel 151 posisie perke reëls. Die CFTC beskou hierdie na 'n tegniese wysiging word omdat Deel 151 is ontruim in 2012 voor ooit besig om effektief. 10 2 Handel opsies word fisies gevestig oor-die-toonbank-opsies op die meeste lewer kommoditeite (bv landbou, energie of metale) waar die koper is 'n produsent, verwerker, kommersiële gebruiker of handelaar van die kommoditeit onderliggende die opsie. Sien 17 CFR sekte 32.3 (a). Die CFTC beskryf handel opsies soos ldquogenerally n kommoditeit opsie gekoop deur 'n kommersiële party wat, op oefening, lei tot die verkoop van 'n fisiese kommoditeit vir onmiddellike (spot) of uitgestel (vorentoe) verskeping of delivery. rdquo Sien ldquoCFTC vorm na (Ongerapporteerde Handel opsies), rdquo CFTC. gov. 5 Sien CFTC Brief No. 13-08 (April 5, 2013). Die geen-aksie brief vernou ook die omvang van Deel 45 rekordhouding vereistes vir kommersiële eindgebruikers indien sekere kriteria was tevrede. Vir meer inligting oor hierdie no-aksie brief, sien 8 April, 2013, kliënt waarskuwing, ldquoCFTC Geen aksie Brief verlig eindgebruikers van Deel 45 verslagdoening vir Handel Options. rdquo 6 Die CFTC het 'n voorgestelde vereiste dat sou vereis het nie neem 'n kommersiële eindgebruiker om die CFTC in kennis stel indien sy jaarlikse handel opsies aktiwiteite is ter waarde van meer as 1 miljard. Sien finale reël, 81 Fed. Reg. by 14.969-70. 8 Sien 17 CFR sekte 32.3 (c) (3). Die laaste reël nie uit te skakel ander vereistes slegs van toepassing op SA's en MSPs wat teenpartye handel opsies. 9 Sien finale reël, 81 Fed Reg. by 14971. 10 Sien id. Die CFTC het ook opgemerk dat die bestaande Deel 150 posisie perke vir sekere landbou kommoditeite nie van toepassing op die handel opsies. ID. Hierdie memorandum word voorsien deur Skadden, Arps, Slate, Meagher amp Flom LLP en sy affiliasies vir opvoedkundige en inligting doeleindes en is nie bedoel en moet nie beskou word as regsadvies. Hierdie memorandum word beskou as reklame onder die toepaslike staat wette. Hier is meer oor die praktyke involvedFast Antwoorde Commodity Futures Trading Commission Ons het soms vrae en klagtes oor Futures Trading ontvang. 'N termynkontrak is 'n ooreenkoms om 'n spesifieke hoeveelheid van 'n kommoditeit of finansiële instrument te koop of te verkoop teen 'n bepaalde prys op 'n bepaalde datum in die toekoms. Kommoditeite sluit grootmaat goedere, soos graan, metale, en voedsel en finansiële instrumente sluit in VS en buitelandse valuta. Die SEC administreer en dwing die federale wette wat die verkoop en verhandeling van sekuriteite, soos aandele, effekte, en onderlinge fondse te regeer, maar ons weet nie reguleer Futures Trading. Ons verwys vrae en klagtes oor futures om die Commodity Futures Trading Commission (CFTC) mdashthe federale agentskap wat reguleer Futures Trading. Met beperkte uitsonderings, moet die verhandeling van termynkontrakte word uitgevoer op die vloer van 'n kommoditeit ruil. Soortgelyk aan makelaar-handelaars wat lede van die finansiële bedryf Reguleringsowerheid, of 'n ander self-regulerende organisasie, al firmas en individue wat termynmark handel met die publiek of gee raad oor Futures Trading moet met die Nasionale Futures Vereniging geregistreer (NFA) . Vir meer inligting oor die CFTC, kan jy die webwerf te sien by www. cftc. gov. As jy 'n vraag of klagte oor Futures Trading, kan jy die CFTCrsquos aanlyn vraelys vorm gebruik. Jy kan ook inligting oor die NFA webwerf te vind oor 'n klag by die NFA en hoe om 'n geskil te besleg. Die CFTC waarsku beleggers versigtig vir webwerwe wat voorgee om 'n hoë opbrengs beleggingsgeleenthede in termynkontrakte en opsies, forex, hedge fund, of edelmetale, 'n gemeenskaplike areas van die internet bedrog bied om te wees. Die CFTC het 'n hele paar fiktiewe webwerwe wat verteenwoordigend is van tipiese webwerwe wat die onderwerp van CFTC handhawing aksies gewees is gepos. Hierdie voorbeelde sluit in sommige van die kenmerke van Commodity Futures bedrog. CFTC39s voorbeelde van bedrog webwerwe sluit Global Financial Capital Management. Colfax Trading International. TradeForex4You. White, Truman en Fischer. Excalibier edelmetale. en Commodity winste. Voordat jy 'n belegging professionele of aankoop kommoditeite betrek, maak seker dat jy navorsing te doen en al die inligting te verifieer: smartcheck. cftc. gov/.


No comments:

Post a Comment